Masaż

Masaż klasyczny

zwany leczniczym, stanowi bazę dla innych zabiegów. Podstawowymi ruchami w tym masażu są: głaskanie, ugniatanie, rozciąganie, oklepywanie i wstrząsanie. Powoduje on poprawę krążenia, co ma wpływ na szybsze wydalanie produktów przemiany materii oraz rozluźnienie sztywnych stawów i napiętych mięśni. Stosowany jest przy zaburzeniach krążenia, otyłości, w przypadkach schorzeń ortopedycznych i neurologicznych. Pomaga powrócić do formy po zabiegach chirurgicznych.

Ratunek dla kręgosłupa

jest zabiegiem terapeutycznym koncentrującym się na szyi i plecach. Zawiera ćwiczenia rozciągające, akupresurę i manualną trakcję kręgosłupa. Polecany jest dla osób z przewlekłymi schorzeniami i bólami kręgosłupa. Osoby z dyskopatią, skoliozą i wadami postawy mogą liczyć na poprawę symptomów.

Masaż relaksacyjny

jest zabiegiem aromaterapeutycznym. Zawiera długie, rytmiczne i miękkie ruchy głaskania oraz ugniatania zmęczonych mięśni. Eteryczny i ciepły olejek o zapachu sosnowego lasu wprowadzą Państwo w stan głębokiego odprężenia.

Masaż sportowy

jest stworzony dla tych, którzy lubią mocniejszy nacisk na obolałe mięśnie. Szczególnie łagodzi ból i regeneruje ciało po sportowych atrakcjach na nartach czy rowerze. Pomaga sportowcom wyczynowym i amatorom w osiągnięciu maksymalnej kondycji fizycznej i psychicznej.

Masaż gorącymi kamieniami

wykorzystuje terapeutyczne działanie ciepłych i gładkich kamieni bazaltowych. Poprawia przemianę materii, oczyszcza ciało z toksyn i ujędrnia skórę.

FizjoMix

to najpopularniejszy zabieg i specjalność naszego studia. Podstawą jest tu masaż klasyczny, który stopniowo przechodzi w głęboki masaż sportowo – leczniczy. Użycie gorących kamieni na wybranych i obolałych miejscach przyniesie każdemu ulgę i wprowadzi w stan relaksu.

Masaż Shiatsu

Shiatsu, z japońskiego dosłownie oznacza “naciskać kciukami”. Jest to masaż całego ciała, wykonywany w ubraniu. Działa relaksująco i leczniczo. Masażysta wykonuje łagodne techniki uciskowe i rozciągające, które korzystnie wpływają na cały organizm.

Masaż Kobido

nazywany jest niechirurgicznym liftingiem twarzy. Pozytywnie wpływa na wygląd skóry oraz na cały organizm. Niweluje napięcia mięśni twarzy, które powodują powstawanie zmarszczek mimicznych. Dzięki pracy na głębokich strukturach mięśni, zmniejsza widoczne efekty starzenia się skóry, zapobiega ich pogłębianiu. Stymuluje metabolizm komórkowy, przyczyniając się do szybszej regeneracji skóry. Wpływa na zwiększenie produkcji kolagenu i elastyny. Poprawia krążenie krwi oraz limfy, dzięki czemu polepsza się koloryt skóry. Zmniejsza napięcia w okolicy szyi, klatki piersiowej oraz owalu twarzy. Wprowadza w stan głębokiego relaksu. Zmniejsza efekty bruksizmu. Pomaga niwelować bóle głowy oraz sztywność mięśni twarzy.